1

Тренди Інтернет-маркетингу 2020

За останні п’ять років маркетинг змінився більше, ніж за останні 50 років, і швидкий прогрес не здає темп.

Можливо, був час, коли ви могли б не звертати увагу на штучний інтелект або візуальний пошук як на уловки з останнього науково-фантастичного фільму-блокбастера, але цей час давно минув. В даний час Інтернет-маркетинг грає ключову роль в напрямку digital-маркетингу і є невід’ємною частиною більшості тенденцій сучасності.

2

SMM

SMM (Social Media Marketing) – маркетинг в соціальних мережах як частина стратегії інтернет маркетингу відіграє надзвичайно важливу роль для досягнення загального успіху.

Реклама в Facebook

Чому потрібно використовувати рекламу у Facebook:

  • Порівняно низька вартість реклами при охоплені великої кількості користувачів.
  • Люди “живуть” у соціальних мережах – саме у Facebook проводять свій час більшість ваших потенційних клієнтів. В Україні налічується 13млн. користувачів Facebook
  • Налаштування демографічного таргетингу. Можливість вибрати необхідну аудиторію навіть на сусідній вулиці.
  • Таргетована реклама по інтересам – ще більше можливостей звузити аудиторію по необхідними параметрам.
  • Точний аналіз результатів реклами – чітке розуміння охвату реклами та взаємодії вибраної аудиторії із публікацією.
  • Налаштування реклами по існуючій базі даних (наприклад в Excel)
  • Чудово підходить навіть якщо у вас немає сайту.

3

Контекстна реклама (Google AdWords)

Контекстна реклама очолює список серед найбільш затребуваних та ефективних видів реклами в рамках інтернет маркетингу для просування бренду, товару та збільшення кількості відвідування сайту потенційними клієнтами.

Google AdWords – це програма реклами в Інтернеті, програма дозволяє створювати рекламу в Інтернеті, щоб охопити аудиторію, яка зацікавлена ​​в пропонованих вами продуктах і послугах. Платформа AdWords працює за рекламу “плата за клік” (PPC), тобто ви повинні платити кожен раз, коли відвідувач натискає ваше оголошення.

“Навіщо використовувати Google AdWords” та “Чи працює Google AdWords?” є досить поширеною фразою ключових слів, яку шукають в Google, що дозволяє припустити, що там є багато маркетологів та власників бізнесу, які чули про рекламу Google (відома як AdWords), але не впевнені, чи може вона працювати саме для їхнього товару. Ми вважаємо, що Google Ads – надзвичайно успішна система реклами з оплатою за клік (PPC) – може працювати майже для будь-якого бізнесу. Використання Google Ads (або будь-якої платформи PPC) вимагає часу та грошей, але тисячі підприємств виявили, що це час і гроші, які вони витрачають того варте!

5 причин використовувати контекстну рекламу в Google Adwords.

  • Оголошення Google вимірюються.
    У порівнянні з традиційними маркетинговими каналами, такими як телевізійна та журнальна реклама, інтернет-маркетинг є високомірним, а контекстна реклама в Google Adwords PPC є одним з найбільш вимірюваних інтернет-каналів.
  • Гнучкість контекстної реклами.
    Google Adwords пропонує безліч варіантів, щоб ви могли налаштувати свої кампанії та оголошення відповідно до ваших потреб
  • Швидкий результат. Контекстна реклама в Google Adwords – це чудове рішення для нових підприємств, оскільки вам не доведеться довго чекати, щоб побачити результат. Запускаючи рекламу ви негайно почнете отримувати покази, кліки та переходи на сайт.
  • Google Ads доповнюють ваші інші маркетингові канали
  • Ваші конкуренти вже використовують контекстну рекламу в Google Adwords!